Marketing Enstrümanlari Nelerdir?
Pazar uygulamalarinda kullanacagimiz enstrümanlari belirlerken asagida belirttigimiz dort ana unsur üzerinden yorumda bulunmamiz müsteri ve ürün politikamizi netlestirmekte fayda saglayacaktir.
1- Ürün Politikasi: Hangi ürünleri pazarda sunmaliyiz? sorusuna cevap arar.
2- Dagitim Politikasi: Hangi ürünleri, hangi sebeplerden dolayi pazarda satisa sunmaliyiz ve müsterilerimizin dikkatini ne tip ürünlere yogunlastirmaliyiz? sorusuna cevap arar.
3- Fiyat Politikasi: Fiyat politikasi, pazara sunacagimiz ürünleri hangi fiyat araligi üzerinden degerlendirecegimizi inceler.
4- Iletisim Politikasi: Ürünlerimize uygulayacagimiz satis kanallarini hangi informasyonlar üzerinden yapmaliyiz? sorusuna cevap arar.(direk satis, internet üzeri satis vs.)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder