Marketing Enstrümanlari Nelerdir?

     
     Pazar uygulamalarinda kullanacagimiz enstrümanlari belirlerken asagida belirttigimiz dort ana unsur üzerinden yorumda bulunmamiz müsteri ve ürün politikamizi netlestirmekte fayda saglayacaktir.


     1- Ürün Politikasi: Hangi ürünleri pazarda sunmaliyiz? sorusuna cevap arar.

     2- Dagitim Politikasi: Hangi ürünleri, hangi sebeplerden dolayi pazarda satisa sunmaliyiz ve müsterilerimizin dikkatini ne tip ürünlere yogunlastirmaliyiz? sorusuna cevap arar.

     3- Fiyat Politikasi: Fiyat politikasi, pazara sunacagimiz ürünleri hangi fiyat araligi üzerinden degerlendirecegimizi inceler.

     4- Iletisim Politikasi: Ürünlerimize uygulayacagimiz satis kanallarini hangi informasyonlar üzerinden yapmaliyiz? sorusuna cevap arar.(direk satis, internet üzeri satis vs.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder